ТОЛКОВА ДАЛЕЧ И СЪЩЕВРЕМЕННО ТОЛКОВА БЛИЗО ЕПИЗОД 3: 2 В 1 ИЛИ МЕРЕНЕ НА МЪЖЕСТВЕНОСТ И ШЕМЕТЕН КРАЙ

 

ВНИМАНИЕ!!!

ВСИЧКИ ОПИСАНИ СЛУЧКИ И ГЕРОИ В ТАЗИ ТВОРБА/ТЕЗИ ТВОРБИ, СА ПЛОД НА АВТОРСКОТО ВЪОБРАЖЕНИЕ! 

ВСЯКА ПРИЛИКА С ДЕЙСТВИТЕЛНИ ЛИЦА, МЕСТА И СЪБИТИЯ Е СЛУЧАЙНА!


Посвещава се на К. и С.!

Мъже, които нямат куража и силата да виждат и да вземат това което им се предлага. Че не могат да предразположат и да осигурят комфорта, който имаме във фантазиите си... 

Шегувам се! Отчасти! 

Всъщност това е просто последната част от трилогията разкази в която двамата се срещат. 

Посвещението си остава...



Той беше ядосан. Неочаквано. На всичките му декрации, колко държи да е свободен и т.н. и как не означавам нищо повече от "приятелка за секс", все пак С. беше ядосан! Ядосан, че когато съм с него вероятно мисля за другия... За онзи, наглия и също така безразличен през повечето време, страхливец. 
 
Излезе на терасата, която гледаше към предния двор на К. и верандата му. Не, го казваше, но се усещаше... Гнева му пулсираше. Застанах, облегната на рамката на вратата, със кръстени ръце. 
 
Тогава К. се появи. Носеше се както обикновено - като мрачен облак, пълен с грижи и проблеми, готови да се изсипят върху някого, като градушка. След малкото ни фелацио-етюдче, не сме се срещали. Веднъж, с приферното си зрение, улових сянката му на мрежата, която дели дворовете ни. През останалото време, взаимно се пренебрегваме. 
 
-Ей, задиник!
 
Гласа на С., прекъсва мислите ми и кънти в съзнанието ми. Всичко, изведнъж става сюрреалистично. С. изглежда непроменен. Дори се усмихва. К. го поглежда, изтръгнат от мислите си, с недуомение. 
 
-Да, ти! Нямаш идея какво изпускаш! Нямаш идея колко си тъп и сляп, като мен! Но, аз ще ти покажа - обръща се към мен и ме посочва с ръка - Виждаш ли я! Мисли доста за теб, дори си пише малки мръсни историики с теб... Повече отколкото с мен. 
 
Отдръпвам се от страничната рамка на вратата и отварям уста в изумление. Какво павиш, човече?    
 
-С., остави го! Остави го на мира... Не си струва!
 
Гласа ми е сподавен от вълнението и това накрая, излезе измежду устните ми, неочаквано - "Не си струва!". 
 
-Сега ще ти покажа, какво изпускаш!
 
С. ме хвана за ръката и въпреки съпрутивата ми, ме блъсна към оградата на терасата. Задърже ме през кръста. Накара ме да се подпра и с ръце и да гледам към улицата. Погледнах към съседния двор през рамо. К. седеше с ръце на кръста и гледаше с присвити очи. С. трескаво надигна полите на синята ми туника, с черна дантела, накрая и свали чорапогащника, който носех с ярост.
 
-Сега ще ти покажа! Ще съжаяваш... и двамата ще съжалявате. 
 
Бикините ми бяха свалени, полуразкъсани в процеса на сваляне... Гнева му преливаше. Тялото ми пламна. Бях сигурна, че и той гори! В следващия момент, главичката му, правилно насочена ме прониза. Имах, късмет, че бях влажна. Всъщност, влагата започна да се процежда още докато гледах как гнева му нараства, споменавайки му за еднократната ни среща с К.. Гневът му. Ревността му. Бяха ме възбудили и подготвили за подобна сцена... това, което не очаквах е че ще е на открито и пред публика. Имах късмет, че дърветата в предния двор закриваха улицата и в другите къщи в момента нямаше никого. 
 
Главичката на члена му бавно се плъзна, последвана от твърдия му ствол. Първият тласък ме разтърси. Изохках. Той впи зъби във връта ми и започна да блъска... Изправи се, а аз останах подряна и наведена на стобора. Пенъсто му заблъска рязко в мен. 
 
-Гледаш ли?
 
Не, можех да видя К.. Косата ми се спускаше пред очите. Навеждах глава надолу, скискайки, желязната лента на парапета. Отварях се и го поемах в тясното си, мокро отверстие. Светът се замъгли и изчезна... Хапех устни, за да не пусна викът от удоволствие, заседнал в гърлото ми. Ръцете му здраво стикаха хълбоците, шареха по издълженото ми тяло, протегнато пред погледа му, с опрени задни части в неговия таз, така, че господинчото да гледа как буталото му влиза и излиза в цялото си великолепие. 
 
След още няколко тласъка, той го извади, добави слюнка към влагата покриваща парчето му и полу-внимателно, леко припряно нахлу в ануса ми. Не бях готова за това и изкрещях. Двамата застинахме. Отпуснах глава, между опънатите си ръце, държащи се за опората, пред мен. Погледнах към К.. Той седеше подпрян на една от колоните на навеса, на верандата му. Дланта му, небрежно бе поставена пред устата му, и леко бе притиснал сгънатия си показалец към нея. Очите му блестяха. Можех само да си представям, какви чувства вилнеят в него. 
 
Сълзите избиха в очите ми, след неочаквания ход на С.. Той изведнъж бе станал, нежен и мил и внимателно милваше и разтриваше бузите на дупето ми, така неочаквано, превзето. Нахлуването му там, ме остави без дъх. Остана в мен, неподвижен, докато не усети, че съм се отпуснала и съм се ногидла към размера на чепа му. Задвижи се бавно. Простенах... по-скоро изскимтях! Усещах напрежение и особено чувство... не, болка... Разтягаше ме, а аз пулсирах около него. Той пулсираше в мен. Движенията му става бързи. той спираше и отново добавяше слюнка... Пронизваше ме... отново... отново... Не исках да спира! Плясна ме по задника и аз се обърнах възмутено, към него за да видя ухилената му физиономия... "Лошо момиче си! Лошите момичета ги пошляпват по дупуто!" и отново дланта му се стовари върху, блялата мека плът на дупето ми. Мястото пламна. Бях сигурна, че се е зачеврило. Той продължи да редува тласъци с плесници... Ръмжеше... Простенваше... Овлажняваше ме... Блъскаше в мен! Опипваше ме... Сълзите течаха от очите ми, заради парещата болка, вън и в задника ми!
 
Хвана ме за косата и ме издърпа назад. "Харесва ти нали?! И на оня мухльо му харесва...А това което идва, ще ни хареса и на двамата...Само, че искам и ти да свършиш...! Малка, сладка, любима моя, к**вичке!"... Шепотът му, подейства като катализатор във взривоопасна химична реакция... Ръката му се плъзна към клитора ми и започна да го масажира, докато ту забързваше темпото, ту го забавяше. Проклет, дявол, знаеше точно какво да прави. Бе си подготвил домашното. Това го правеше добър, че винаги разпитваше, проверяваше и следеше реакциите ми. Слушаше ме с интерес, когато си говорехме за секс... Сега цялата информация, старание и знание му баха от полза и обърнати срещу мен, в тази, леко унизителна ситуация...
 
А ситуацията бе, леко унизителна, защото, реално се вълнувах, че К. гледа. Хвърлих му поглед и видях, че следи с любопитство и сякаш имаше лека завист и гнява. Сякаш, очите му казваха "Ако ми паднеш, няма да ит простя!"... Възбуждах се от присъствието му наравно с тласъците на неуморния чеп на С. Тази комбинация от усещания и осезания, просто ме влудяваше. Фантазии, мисли, усещания... Накрая избухнах и изстенах силно. Свих се почти на две под спазъма на удоволствието. Чух, че с. се засмя. След няколко секунди, пръстите му се впиха в ханша ми и той изстреля залпа си с заглушено ръмжене, стенаине и въздишка. Тласна красавеца си още един-два пъти в мен и го извади, за да се наслади на крема си, извиращ от мен.
 
К. просто махна с ръка, със саркастична усмивка и се прибра... Аз се оправих и влязох вътре. С. остана подпярн на оградата, там където до преди малко аз бях търсила опора. Не си казахме нищо. 
 
***
 
Екипирана с големи слушалки, съсредоточена в носенето на дърва, за камината, напълно се бях изключила. Стори ми се, че мернах движение зад оградата на съседния двор. 
 
С. ми бе звъннал и бе казал, че до час два, ще дойде и че иска да ми се реваншира за изпълнението преди няколко седмици. Да, минаха седмици, преди да говорим за случилото се и двамата стигнахме до извода, че една мъничка часто от нас, всъщност бе щастлива от това екстремно, публично преживяване. И все пак, той осъзнаваше, че до голяма степен ме бе превърнал в някаква секс играчка за изкарване на гнева в онзи момент. Искаше да ми се реваншира и обещаваше да ме накара да летя и да забравя, за случилото се...
 
Тялото ми пламна. Топлината в утробата ми, отново избиваше, като влага, между краката ми. Музиката дънеше, с максимална сила в слушалките, а въображението ми рисуваше, предстоящи сцени на безумна страст и удоволствие, което увеличаваше възбудата ми.
 
Затворих входната врата и съблякох връхната друха, с качулка. В момента в който събух и втората си обувка, една ръка запуши устата ми, а друга ме дръпна и притсна до твърдо тяло. Усетих, нечий дъх във врата си. Нямаше как да не усетя и наличието на ерекция в панталона на мистериозния нападател.
 
-Здравей, кукличке! 
 
Гласа на К. прозвуча доста като изсъскване. 
 
-Мкхм! Не, не, не! Стой, миличко! Ммм! 
 
Захвата му, се затегна, около кръста ми... Пениса му напираше да излезе от затвора си. Той опря лицето си до моето. Дишаше учестено. 
 
-Сега ще си махна ръчицата от лакомите ти устенца и се надявам, че няма да крещиш. След това, искам да ми покажеш, какво точно изпускам, както твърди твоя скапан приятел, който е едно НИЩО! Явно е много повече от сладка свирчица... Като те гледах тогава, определено ми светна, че съм се прекарал... Ммм... Хайде, котенце... Мъркай за мен... и без нокти, нали!
 
Дланта му се махна от устните ми. Беше се промъкнал, докато слушах музика и се занимавах с дръвата. 
 
-Точно така!
 
Впи устни в голият ми врат. Затворих очи. 
 
-Ммм...мхм... Значи мажем и с добро, а идвете ръце ми трябват за да разбера напълно, какво изпускам...
 
Дъхът излизаше от страстно, набъбналите ми полуотворени устни. Той отново зарови лице във шията ми. Аз се отпуснах и остнаха с притворени очи. Ръцете му се плъзнаха към гърдите ми. Хвана ги и започна да ги мачка...
 
-Ах, каква приятна изненада... - възкликна той, усещайки липсата на сутиен, по издайническата твърдост на прикритите ми, в тясната блуза, розови зърна. -Ммм, все едно си ме чакала... Ммм? Тези приятелки тук, определено, умират да ми покажат, колко много съм изпуснал.
 
Блъсна ме до стената. Вдигна блузката ми, потничето с тънки презрамки... Отново притворих очи и извърнах глава, когато устните музапочнаха да се впиват в твърдата, грапава и чувствителна плът, а езика му ги ближеше... Последователно... Едно след друго. Отново и отново! Цяла вечност... И тогава тялото ми ме изненада. Спазмите на оргазма, ме разтърсиха. Той ме погледна лукаво, ближейки едното ми зърно и засмуквайки го.

-Ммм, ... да! Миличкото, ми! Колко си бърза! Ммм... 

След още няколко засмуквания и облизвания, той ме завъртя на неговото място и се облегна...

-Хайде! Искам повторение от предния път! Мисля, че твоя пич, дето ми направи показно пропусна тази част, а тя си струва... Давай, миличко, осмучи го, както ние си знаем, че можеш... Много му липсваше езичето ти.

Коленчих като хипнотизирана, неизпускайки лицето му от поглед. Той се усмихна с накривени устни, като хлапак, извади члена от бельото си, а панталона му накак си неусетно се свлече и набра около глезените му. Хванах го в дланта си и започнах да го масажирам. Прокарвах едната си ръка, след това другата, по дължината му. Щеше да се пръсне. Бе толкова красив. Не грозно гигантски като по пошлите филми. Красив, изящен и подканващ те да го оближеш. Идеален като размер и твърдост за мен. Масажирах го с една ръка. Нагоре. Надолу. Облизах връхчето му, ствола. Дежурната игра с топките му - близане, смукане... Близане на целия корав, юнак. К. притваряше очи и се облягаше изцялло на стената, леко простенвайки. Поех го в устата си, максимално надълбоко, обвивайки с длан ствола му. К. се заигра с косата ми. 

-Моля те, погледни ме!... Мммм... Погледни ме с тези горящи, синьо-зелени очи!... Моля те...

Погледнах го и започнах да задържам погледа си върху него. Лицето му, изразяваше такова блаженство, всяко усещане, предизвикано от действията ми, от засмукванията на устните ми, се изписваше мигновено. Устата му бе поллуотворена, веждите му се извиваха, все едно го измъчвам с нерешима задача, очите му се притваряха... Бе толкова красив и възбуждащ... Уязвим и нежен. Поемах го дълбоко и се движех напред -назада, а той на моменти, тласкаше във влажната ми лаакома паст.

Изгубих представа за време. Все едно пропаднахме във вечността. Вечност на наслада и удоволствие. Някъде в дъното на ума ми, се прокрадна мисълта, че С. пътува насам, но я отхвърлих, казвайки си, че след една свирка време, К. ще си тръгне и всичко ще е наред...

Правех си сметката без кръчмаря!

След няколко засмуквания, К. леко ме отдръпна от себе си, помилва ме и отмести кичур коса от влажното ми лице... 

-Не! Този път искам пълна програма... Води ме към спалнята... 

***

Освободихме се от дрехите си, припряно. Той легна върху мен и ме зацелува. Краката ми се разтвориха и той се намести. Бръкна между нас и нахлу бавно, целия! Спря. Погледна ме и ми се усмихна...

-Хм! Май наистина много съм изпуснал... Имам да наваксвам. 

Хвана бедрата ми и без думи, сякаш ме накара да свия крака и до го обвия през кръста. Божествен първи тласък, последван от безкраен низ от удоволствие и усещането за  красив, божествен чеп в мен, изпълващ ме, пулсиращ, дразнещ женствеността ми. Целунахме се, дълго и продължително. Взаимно се притиснахме един в друг. Той продължи да тласка умерено бързо в мен. Простена и се изви назад. Забави малко... 

Изведнъж, лукавата усмивка отново се появи на лицето му и гледаше над мен, към вратата. 

-Хей, копеле! Прав си! Изспуснал съм много, но сега наваксваме с твоето маце... Много си я бива... А и ти ми показа как...ние си имаме това оново...

Извих глава назад за да видя, това което си знаех, че ще видя. С.. С лека усмивка на лицето му. Без някакъв израз на гняв, изписан върху него. Каквото и да ставаше, каквото и да вреше и кипише, той не му позволяваше да се прояви, навън, в изражението му.

-И какво? Очакваш, че ще се фръцна и ще си ида? - очите на с горяха. -Ела, мила!

С. подхвана главата ми и аз се изнизах от влажното и лъскаво парче на К. След минутка, коравата плът на "приятеля ми за секс", седеше навирена пред лицето ми. К. се изправи, леко раздразнен и застана до него. Двамата се мереха! Тази борба и мерене на мъжство започна, явно от първия ден, когато бяхме в градината със С. 

-Хайде, мила! - С. се усмихна топло и лъчезарно.

Погледнах го леко смутено, но го поех в устата си. Ръката ми масажираше ствола му, докато засмуквах главичката и част от него. К. застана, загледан с предизвикателство към С. който отначало не му обърна внимание, но в един момент отвърна на погледа му...

-Какво? 

Усетих напрежението. Не просто гняв, а и сексуално такова. К. седеше корав, нагло изваден от топлата и уютна пещеричка, която проучваше и това не му се харесваше. Искаше още...
 
Реших да се намеся...

Започнах да масажирам члена на съседа, без ад спирам да смуча този на С. После поех този на К. И така започнах да ги редувам. В утробата ми се разливаше топлина и чувството за глад... Глад за твърд член който да се настани в нея. Член който да поеме и обгърне лакомо!

Застанах на четири крака, на леглото. Продължих да смуча С. Той кимна към съпреника си,давайки му знак да действа... К. не чака втора покана. Застана зад мен, коленичил в лиглото и бавно се плъзна в мен. Ммм! Стетанията ми бяха задавени от красивото нещо в устата ми. И двете петлета, бяха еднакво красиви и способни! За мен и двамата заслужаваха награда. К. започна да се заиграва. Клекна над мен, като по онези филми и започна да влиза под определен ъгъл и малко по-плитко. Умори се скоро и  този път седна с сгънати крака и ме придърпа, много интимно към себе си, давайки си възможност, да целува врата ми, да ми шепне мръсотийки в ухото и да милва гърдите ми. Засмях се, невинно, когато се озовах в скута му. Наистина беше много нежно. моите крака, бяха около неговите от двете страни. Това принуди С. да се качи на леглото, за да продължим с оралната си сесия, която на моменти заменях с масажи, поради удоволствието, което периодично ме караше да спра и да остана в плен на движенията в вагината ми. Леко се надигнах от скута на К., така, че той да може да поблъсква в мен, умерено. 

Цялата сцена беше невероятна!

На, С. му писна, да го смуча и да спирам заради тласъците на К., легна, облегнат на таблата на леглото. Нежно ме придърпа с една ръка, а с другата насочи коравото си копие, към целта. Нанзах се и се озовах върху него. К. разбира се, не се отказа и ме целуна обхващайки гърдите ми и масажирайки ги, закачайки с палци зърната. Това ме накара да се извия и да се облегна върху него с притворени очи. Той ме целуна отново и езикът му, затанцув с моя, докато аз нежно обвих врата му с ръка. С. удобно наместен в мен и наслаждващ се на движенията ми върху него, се намеси и заоблизва подхванатите ми от съперника му, гърди. Заоблизва ги. Поглеждаше ме. К. ги навири още повече към него. Аз започнах да се плъзгам нагоре и надолу по мъжествеността, окупирала влажната ми цепка. Двамата мъже продължаваха да да ме целуват, милват, неуморно. К. прошепна в ухото ми "Къде има презервативи и лубрикант?". За момент се заех да му разясняявам и се разсея, така, че се наложи С. да стисне гърдите ми и да ме дръпне да се наведа към него. Междувременно той се бе наместил върху възгвалницата. Ръцете му милваха нежно, полукълбата на дупето ми. К. се екипира с презерватив и го лубрикира обилно, след което се примъкна към нас. Пръстите му, покрити с хладното мазило, скоро се озоваха на отвора на анусчето ми. Започна да ме масажира и да прониква в мен. Осъзнавайки за какво ме подготвя, цялата пламнах от страст и леко притестнение... Не казах и дума. Под мен С. целуваше гърдите ми и устинтните ми когато се наведях към него. Галеше дупето ми и дори съдействаше на К. в заниманието му с бавно отпускащото ми се анусче. 

В един момент К. се озова коленичил зад мен. Главичката на лубрикирания и покрит с латекс красавец, първо закачливо се дикисна до тясното, незаето отверстие. Много бавно и внимателно, той се плъзна, преодолявайки всички тесноти и се настани неподвижно в мен. Милваше ме по гърба. С. стискаше бузите на задничето ми и и ги разтваряше усложливо.

-Как е? - попита К.

С. ме погледна, загрижено. 

-Добре съм! Просто остани за малко така. Останете и двамата за малко неподвижни, моля ви. Тялото ми има нужда да осъзнае какво се случва с него...Моля, ви!

С. се надигна и ме целуна, прошепвайки : "Мила, страхотна си! Страхотна си!". И тримата замряхме, слети там, долу. Ръцете на К. милваха нежно и с благодарност гърба ми. С. нежно ми говореше и ме целуваше... аз бях толкова звладяна и не на себе си от усещането, че не разбирах какво ми казва, просто се оставих на сетивата си. Почувствах се пълна. Мисрено се допитах до тялото си, дали е наред и то не възрази срещу случващото се. Напротив. Вълнението се надигаше в мен. Дадох знак на К. да започне да се движи. Бавон, навън, навътре. Двата члена със сигурност се допираха и това допълнилно ме влудяваше. Едновременно превземаха и владееха всеки, неговия си вход. Едновременно единия, в момента се отъркваше в други, вътре в мен, разделени от стени и все пак, докосващи се. Враждебността бе изчезнала, още в момента , в който К. подаваше гърдите ми на приятеля ми. А сега - връзката между тези двама мъже, бе станала още по-силна, свързани от усещането за удоволствие, споделеност и желание, всички да се чувстваме добре. К. се забързваше, С. тласваше от време на време. Аз не можех да смогна да се наситя. 

Просто се изгубихме в мига...
 
По някое време, К. просто извади инструмента си за удоволствие от мен и след секунда, използван презерватив се озова празен на пода, пред очите ми. Чух, че изтисква още лубрикант. През това време С. ми се усмихна нежно, придърпа ме и впи устни в моите, като през това време заудря силно изотдолу, така, че камбанките му да се разтресат и да похлопат на входа, който хубаца му бе окупирал. К. се намести, добре смазан в мен и просто заяви, че иска да се излее в мен... че има силната нужда и желание да ме изпълни. И така двамата се движеха в мен, като по уговорка и палитрата от усещания бе влудаваща. К. се надвеси по-близо, над мен. Скоро члена му стана неконтролируем и усещах как се движи бързо и яростно. Усещах се изпълнена и не исках това да спре! С. се движеше отпред до колкото е възможно. В един момент К. извика и замря в мен. Спермата му се изля, без да изважда члена си и покапа но този на С. След малко той, пък на свой ред, ме притисна до себе си и неподвижно, изригна в мен, охкайки, скрил лице във врата ми. 
 
Останахме преплетени така за момент, след което К. се отпусна до нас, а аз останах, със С. все още в мен, усмихнат и доволен. "Натрапника", ме целуна, дълбоко и ми благодари за екстремното преживяване. Гушнах се между двамата и просто заспахме... задоволени, по-свързани и по-спокойни!

К Р А Й

Comments

Popular posts from this blog

ЗА ЕДИН МИГ

МОМЧЕТО НА ТАТКО (THE ELITE CALL-GIRL'S TALES)

СЕКС ФАНТАЗИИТЕ НЕ СА ЗА ВСИЧКИ... ТЕ СА ЗА ТЕЗИ КОИТО ИМАТ СМЕЛОСТ!!!