NYMH()MANIAC'S DIARIES: ЖАЖДА ЗА ЛАСКИ

 

ВНИМАНИЕ!!!

ВСИЧКИ ОПИСАНИ СЛУЧКИ И ГЕРОИ В ТАЗИ ТВОРБА/ТЕЗИ ТВОРБИ, СА ПЛОД НА АВТОРСКОТО ВЪОБРАЖЕНИЕ! 

ВСЯКА ПРИЛИКА С ДЕЙСТВИТЕЛНИ ЛИЦА, МЕСТА И СЪБИТИЯ Е СЛУЧАЙНА!

 

Жадна съм за него…

Постоянно!

Жадна, по много начини…

Да е в мен - навсякъде!

По мен - навсякъде!

Зад и пред мен...

В различни пози. Различна хореография. Дълбоко. Плитко. Бързо. Бавно.

Сънувам перфектната розова главичка на члена му, наяве. Набъбнала и приканяща да бъде целуната, облизана и засмукана.

Бленувам твърдият ствол. Пулсиращ. Корав. Приканващ да плъзна ръка по него. Нагоре надолу. Да докосвам нежната тъкан и пулсиращите от възбуда вени. Да го милвам с езика си. Да го обгърна с устни. Да го поема, целия в устата си!

Желая тестисите му. Да ги закачам с пръсти. Да ги закачам с език. 

Цялата горя, нищо че там долу има приятна, гостоприемна влага. Тя не може да потуши пожара и да задоволи жаждата ми. 

Милвам се с пръсти. Масажирам клитора си, зажаднял да бъде отъркан в ствола на чепа му. 

Пръстите му проникват в мен и се движат карайки ме да избухна... Цялата съм влажна!

Умирам за него. 

Умирам за мига в който бавно, сантиметър по сантиметър, ще проникне в мен. Първо алената му главичка… после железния ствол… докрая… до топките…

И тогава... онзи първи тласък… Невероятно удоволствие! Извивам се докато той започва да се движи в мен все по-бързо и по-бързо… По-силно и по-силно…

А аз се извивам! 

Извивам се върху него. Той милва щръкналите ми зърна, мачка и масажира гърдите ми. Присяда, придърпвайки ме към себе си... Притиска ме силно и ме целува...

Извивам се!

Танцувам под него… Танцуваме двамата! В различни пози… Оросени от пот… Блестящи! Искрящи! Пълни със светлина! 

Пулсиращи!

Отново...

И отново…

Напред…

Назад…

Навън…

Навътре…

Стена от удоволствие! 

Свършвам…

...и отново започвам…

А той не спира!

Усмихва се. Милва ме. Целува ме - по устните… по гърдите!!!

Масажирам клитора си… А той се движи в мен и дъха му става все по зачестен, тласъците - рязки...Докато в един момент не спира… Замира и сред експлозия от усещания, се излива във пулсиращата ми писанка…

Излиза от мен потреперващ, пулсиращ, утолен апетит за страст, уморен, но все още твърд и блестящ от влага - моята и неговата собствена…

Пулсиращата ми пещеричка пропуска бяла сълзица от неговия сок, стичаща се между набъналите ми устни…

Целувам се!

Искам го тоново! И отново! И отново! 

Жадна съм за него…

Постоянно!

Жадна по много начини…

Да е в мен - навсякъде!

По мен - навсякъде!

Зад и пред мен…

Над и под мен... 

В мен и до мен!

Жадна съм за него!


Comments

Popular posts from this blog

ЗА ЕДИН МИГ

МОМЧЕТО НА ТАТКО (THE ELITE CALL-GIRL'S TALES)

СЕКС ФАНТАЗИИТЕ НЕ СА ЗА ВСИЧКИ... ТЕ СА ЗА ТЕЗИ КОИТО ИМАТ СМЕЛОСТ!!!