МЕЧТА ЗА ЛЮБЕНЕТО С НЕГО



ВНИМАНИЕ!!!

ВСИЧКИ ОПИСАНИ СЛУЧКИ И ГЕРОИ В ТАЗИ ТВОРБА/ТЕЗИ ТВОРБИ, СА ПЛОД НА АВТОРСКОТО ВЪОБРАЖЕНИЕ! 

ВСЯКА ПРИЛИКА С ДЕЙСТВИТЕЛНИ ЛИЦА, МЕСТА И СЪБИТИЯ Е СЛУЧАЙНА!


Искам първо да си поговорим.

Искам да го погледам как се смее. Да послушам гласа му. Ще си пийваме, нещо разпускащо - да паднат задръжките. Ще слушаме някаква музика за фон и ще го слушам. Ще слушам как ентусиазирано говори за нещо, което го вълнува.

След една-две чаши, евентуално с вино, ще се умълчим.

Аз ще седя до него на дивана, обърната така, че да мога да му се наслаждавам и показваща формите си. Надявам се да ме целуне. Той ме милва нежно по косата й лицето. Приближава се. Устните му залепват за моите. Езикът му се плъзва в устата ми и среща моят. Леко простенваме. Вълни на удоволствие пролазват по тялото ми. Ръцете му са върху гърдите ми и ги масажират.

Влудява ме.

Отдръпвам се от него и го подканям да извади инструмента си за удоволствия. Той припряно разкопчава ципа на дънките си. Аз коленича пред разтворените му крака. Пенисът му щръква, полувтвърден. Освобождавам тестисите му от затвора им. Той ме поглежда с благодарност. Усмихвам се. Навеждам се и поемам главичката му. Засмуквам го. Поемам го в устата си. Облизвам го по цялата дължина. Наслаждавам му се. Обожавам го. Искам го в себе си. Той притваря очи и се наслаждава, тихо простенвайки. Смуча и ближа до полуда, това прекрасно твърдо парче страстна плът, трептящо и уголемяващо се в устата ми. Засмуквам и тестисите му. Вкусвам и тях, за да не бъдат пренебрегнати.

Така след минути на удоволствие решаваме, че е време да се слеем в едно. Лягам на една страна, а той се изляга плътно зад мен. Повдигам крак и той бавно вкарва коравият си, овлажнен от орална любов, член. Хваща крака ми и го държи така разтворен. В тази поза, движението е малко особено и съществува вероятност парчето му да се изплъзне от цепката ми, но все пак рискуваме. Той почва бавно да влиза и излиза. Целуваме се. Простенваме. Той е притворил очи, сякаш сънува. Цялата сцена е като сън. Толкова е хубаво. Той постепенно ускорява темпото, докато в един момент не започва да блъска неистово в мен. Топките му потропват на входа ми, сякаш готови да влязат вътре…

Сменяме позата. Той се сяда и почти се изляга назад. Аз нежно хващам члена му и го възсядам, намествайки твърдата му плът в себе си. Плъзвам се върху него бавно. С гръб към него. Започвам да го яздя, в началото бавно. Нагоре и надолу. Напред и назад. Почти излиза от мен, но аз не го позволявам, намествайки се отгоре му. Движа се ту бавно, ту бързо в различни посоки и направо примирам от удоволствие, усещайки го в мен.


Наситил се да гледа гърба ми, той нежно ме приканва да се изправя. Застава до мен и ме целува страстно по устните. Нежно ме слага да легна и внимателно се намества между бедрата ми. Усещането за пълнота в мен, усещането за неговия красив член дълбоко в мен е побъркващо. Лежи неподвижно. Прегърнала съм го и го целувам, той отвръща, буйно и страстно. Леко започва да тласка в мен. Езиците ни танцуват в див, неустоим танц в устата ни. Движенията му се забързват и той потъва все по дълбоко. Повдига и разтваря краката ми, като ръцете му затискат задната страна на бедрата ми. Извива се и стене докато блъска в мен, напълно завладян от желание.

И двамата сме вече в друг свят. Света на удоволствието. На път към върха. Умирам от желание той да свърши в мен. Да поема соковете му, в утробата си.

Тласъците му са ту равномерни, ту забързани. Самият той не иска да свършва. Нито аз искам това. Навежда се и целува гърдите ми. Стиска бедрата ми който държи разтворени. Пенисът му потъва целият в мен. Пулсиращ. Твърд. Готов да експлодира.

Прекрасно е.

Вик на удоволствие бележи достигането на крайната дестинация. Оргазмът му е епичен. Аз се извивам под него и гледам премреженият му поглед. Тези топли, нежни и страстни мъжки очи, които ме гледат. Аз простенвам силно на свой ред, секунди след като спермата му е започнала да се излива на талази в мен. Тялото ми гори. Стягам прегръдката си около врата му. Впиваме устни. След няколко конвулсии, породени от екстаз, той се отпуска върху мен. Полага глава на гърдите ми и топлината отново се разлива по голите, ни потни тела.


 Искам ми се да останем така завинаги! В този перфектен момент.  

Comments

Popular posts from this blog

ЗА ЕДИН МИГ

МОМЧЕТО НА ТАТКО (THE ELITE CALL-GIRL'S TALES)

СЕКС ФАНТАЗИИТЕ НЕ СА ЗА ВСИЧКИ... ТЕ СА ЗА ТЕЗИ КОИТО ИМАТ СМЕЛОСТ!!!