НЕ ИСКАМ ДА ТЕ ЧАКАМ ПОВЕЧЕ!


ВНИМАНИЕ!!!

ВСИЧКИ ОПИСАНИ СЛУЧКИ И ГЕРОИ В ТАЗИ ТВОРБА/ТЕЗИ ТВОРБИ, СА ПЛОД НА АВТОРСКОТО ВЪОБРАЖЕНИЕ! 


ВСЯКА ПРИЛИКА С ДЕЙСТВИТЕЛНИ ЛИЦА, МЕСТА И СЪБИТИЯ Е СЛУЧАЙНА!

Посвещава се на К. и С.

Не искам да те чакам повече!

Омръзна ми, да очаквам да ме видиш, да ме оцениш, да ме харесаш дори и като приятлека... Омръзна ми, да те желая. Да мечтая поне за една нощ с теб.

Ти си страхливец и глупак!

Или поне така успокоявам страстта си...

Представям си как ме гледаш и изпиваш с погледа си. Как ме събличаш с очи, преди да го направиш с ръце.
Затварям очи и усещам ръцете ти по тялото си.  Устните ти върху моите. Езикът ти ще затанцува палаво с моя. Цялата горя. Знам, че и ти също.
Ще докосваш гърдите ми. Ще ги освободиш от затвора на сутиена ми. Ще помилваш втвърдените им върхове, ще оближеш – по ареолите и обратно на зърната. Ръката ти нетърпеливо ще се плъзне между краката ми и ще усетиш влагата на желанието ми към теб, процеждаща се между копринените гънки на женствеността ми. Ще ги разтвориш и ще плъзнеш пръстите си вътре в нея.
….
Мечти!
Това никога няма да стане, защото ти не искаш да ме видиш. Нямаш очи за мен. Не виждаш защото те е страх. Ти който непрекъснато се правиш на общителен и смел. Ти чаровника, който може да омае всеки. Всяка.
Страх те е дори да ме заговориш. Страх те е да ме доближиш. Защото съм повече от това, което можеш да понесеш.
Аз съм повече страст!
Аз съм повече нежност!
Аз съм твърде много …
Понякога си представях как изваждам набъбващият ти член от панталона ти. Освобождавам го. Първо му се наслаждавам и си го представям в пълният му блясък.
Поемам го в уста. Желая да го вкуся. Желая да усетя как нараства от удоволствие. Движа глава  напред-назад. Изваждам го вече твърд и готов за действие, овлажнен от слюнката ми. Разглеждам го отново и започвам да го масажирам. Ту бавно, ту бързо! Отново и отново. Облизвам главичката му блестяща от влага. Поемам го отново с устни. Засмуквам го. Напред-назад по дължината му. Изваждам го. Облизвам го отгоре до долу.
Засмуквам и леко хапя тестисите ти. Внимателно го масажирам и стискам. Масажирам парчето ти през цялото време. Усещам го – твърд и пулсиращ в ръката ми. Готов да се пръсне.
Поемам го уста… Продължавам да стискам и масажирам основата и ствола му.
Изпих го целият!
Фантазии!
Фантазии за някой който толкова се страхува да полети, че предпочита да се зарови  в крехката сигурност на ежедневието си и да намери поредното извинение, за неувереността си.
Представях си как влизаш в мен.
Влизаш в женствеността ми и за миг спираш там. Да се наместиш. Да ме усетиш. Да те усетя.
Гледаш ме в очите… Аз потъвам в твоите. Ръката ти милва косите ми, главата ми нежно.
Целуваш ме.
Започваш да се движиш бавно…
Бавно и влудяващо.
Подлудяваш ме…
Подлудяваше ме…
Все още е така…
Навън, навътре. Ритмично. Буталото ти на страстта бавно проучва тунела на удоволствията. Ту плитко, ту дълбоко. Телата ни се извиват лъснали от пот. Блестим. Сякаш кожата ни е от диамант.
Сменяме пози… жадни да опитаме нови и нови. Ти желаещ да ме пронижеш от всеки възможен ъгъл и позиция, аз тръпнеща и влажна, готова да те поема от всяка възможна позиция и ъгъл.
Отгоре с лице към теб… с гръб към теб…
Отстрани -  с вдигнат крак или двата събрани плътно приклещващи те. Двамата слепени.
Ти отгоре, държащ краката ми навирени  - ту върху раменете ти, ту държащ ги под сгънката на коляното, притискащ ги до гърдите ми, надвесен над мен, блъскащ в мен.
Пози…
Позиции…
Тялото ми извиващо се. Въртящо се. Поемащо твърдата ти плът. Чакащо да се излееш в мен, с вик на радост, удоволствие…
Вик на победа над ограничеността…
Но, ти не искаш това!
Ти не можеш!
Страх те е и те разбирам…
За това стоя далеч от теб…
От разговор, от приятелството с теб…
А и ти не го искаш… Твърде ограничен и страхлив си под маската си на лъчезарен с всички, на отворен към всички, на позитивен мъж…
Уморих се да чакам, дори невинен жест от теб. Не искам да чакам.
Явно не заслужаваш нито невинното ми приятелство, нито страстта стаена в мен.
Може би и аз не те заслужавам! Не заслужавам ограничеността и страха ти.
Не искам да чакам…
Няма да чакам…
К Р А Й

Comments

Popular posts from this blog

ЗА ЕДИН МИГ

МОМЧЕТО НА ТАТКО (THE ELITE CALL-GIRL'S TALES)

СЕКС ФАНТАЗИИТЕ НЕ СА ЗА ВСИЧКИ... ТЕ СА ЗА ТЕЗИ КОИТО ИМАТ СМЕЛОСТ!!!