ТОЛКОВА ДАЛЕЧ И СЪЩЕВРЕМЕННО ТОЛКОВА БЛИЗО ЕПИЗОД 1: ТИ И АЗ ПОД ГОРЕЩОТО СЛЪНЦЕ


ВНИМАНИЕ!!!

ВСИЧКИ ОПИСАНИ СЛУЧКИ И ГЕРОИ В ТАЗИ ТВОРБА/ТЕЗИ ТВОРБИ, СА ПЛОД НА АВТОРСКОТО ВЪОБРАЖЕНИЕ! 

ВСЯКА ПРИЛИКА С ДЕЙСТВИТЕЛНИ ЛИЦА, МЕСТА И СЪБИТИЯ Е СЛУЧАЙНА!

Посвещавам на С. и неговия секси гребен!
Лети свободен,
недостижима и сякаш невъзможна за реализиране, фантазийке!
:D

Има нещо адски секси в сребърните искрици в тъмна и не само коса.

Има нещо адски секси в един хубаво оформен мъжки гребен, от коси.

Поне за мен има нещо неустоимо…

Неустоими са очите, формата на носа и устните в усмивка, обградени от тъмна, поддържана брада.

И пак се връщам на искриците сребро по слепоочията, бавно но чаровно завоюващи черните коси…

Ти ме привличаш не толкова с желание за чиста похот, колкото с желание да се опияня от свободния ти дух, от свободата туяща от теб. Да се опияня по всеки възможен начин, но най-вече чрез усещането за теб в мен, върху мен, … навсякъде в мен и по мен!

Уви, сякаш завинаги ще останеш фантазия, защото с всеки изминал ден се отдалечаваш от мен, връщайки се към своя кръг от свобода – защото и свободата е обвързваща и притискаща!

С всеки изминал ден, идеята за приятелство с бонус, става по-далечна с твоето отдалечаване на крилете на свободата ти…
Все пак, искам да споделя с теб, както съм споделя само с един двама мъже, това как си те представям, занейки, че не съм достатъчно красива и подходяща, че може би в сюблимния момент, ще се уплаша, ще се издъня, всичко ще се провали…
И все пак аз смея да си те представя и в това разказче/послание само за теб, рисува галерия от еротични образи...
***
Представих си те до мен, в градината, в задния двор, в един топъл летен ден.

В тази фантазия има и малка доза отмъщение към един привлекателен и противен в същото време образ от съседния двор…

Челядта на съседа е отпътувал на село, но той е там и се крие зад плетове и огради, зад пердета и стени, …

Майнат му!

Важен си ти… И то не само като оръжие на отмъщението към този страхлив и подъл гадняр… Тази мисъл е някъде назад в съзнанието ми...

Лежа върху белият пластмасов шезлонг, застлан с мека кърпа, по банския който съм заела от позната и не се чувствам кой знае колко свръх уверена в сексапила си.
Ти си седнал накрая. Близо до дългите ми крака, раздразнени от епилация, с деформиран педикюр… Но, това не те интересува! Отпиваш бира от кенче и ме гледаш, говорим си. Помагаш ми с слънцезащитното олио. Нанасяш го с масажиращи движения по тялото ми, като леко ме закачаш по чувствителните места. Много леко и много прилично. Умна стратегия. Знаеш, че вълнението прелива от теб в мен и обратно в теб, при всеки твой допир. Минава като електрическа дъга през нас, но ни носи наслада вместо болка.

След като си намазал гърба ми, аз се обръщам и те поглеждам в очите… Има ли нужда да говоря? Мисля, че ти си прочел мислите ми, видял си искрите желание и ги споделяш… Целуваш ме. Първо само с устни и нежно. Отдръпваш се. Аз съм притворила очи и бавно ги отварям за де те погледна. Блестят от лека влага, зелено-сини и посрещащи топлия ти тъмен поглед. Отново допираме устни и този път езикът ти потъва в устата ми. Моят език го посреща игриво и започва весела, страстна игра. Обвивам врата ти нежно с ръце и те притискам. Ръцете ти ме милват по гърдите, по бедрата.

Разтварям крака за теб…

Скоро втвърдения в гащите ти пленник е освободен и след малко смазка и подготовка нахлува бавно в мен. Внимателен си. Не искаш да прецакаш нещата. Оставаш неподвижен върху мен и в мен. Не спираш да ме целуваш. Стискаш едната ми гърда освободена от банския. Лек ветрец подухва в жегата. След няколко минути умилостивяване и отпускане на теснината ми, започваш бавно да се движиш в мен. Простенвам. Ти дишаш тежко, ту във врата ми, ту в ухото ми… Целуваш ме, за да заглушиш стенанията ми.

В този момент не ми пука вече, дали онзи тъпак от съседната къща, по когото си паднах преди време, гледа! Ако ще да гледа… Гаден фоб… Иска ми се да види, че все пак някой ме цени и вижда такава каквато съм и че е изпуснал много… Но, тази мисъл излита от главата ми, когато устните ти и езикът ти нахлуват в моята уста. Разтапям се от топлото чувство, което тялото ти поражда в мен. От страстта и желанието, което целувките, милувките и члена ти пораждат в мен.

Движиш се умерено. Двамата се наслаждаваме… Гледам те во чите и отговарям на усмивката ти. Притварям клепки и се отпускам напълно. Ръцете ми милват стегнатия ти гръб и дупе. Драскам леко. Стискам двете обли бузи. Ти блъскаш в мен ту по-силно, ту по-бавно. Целуваш ме.

Излизаш от мен и ме караш да застана на четири крака пред теб. Отново бавно влизаш в мен. Аз стисвам устни и притварям очи. Ръцете ти ме хващат здраво за хълбоците и коравия ти юнак бавно и интензивно започва да се движи в мен.

Прекрасно е! Надавям се, че и за теб е така…

Простенвам и навеждам глава, смъквам предната част на тялото си надолу, оставяйки дупето си навирено към теб. Ти ме плясваш с дяволита усмивка. Буталото ти ускорява темпото, а с това нараства и децибела на моите стенания. Ти ми пригласяш по-тихо… Страхотно е. Изгубваме се един в друг.

Навеждаш се към мен и над мен. Хващаш гърдите ми и ги мачкаш силно, облегнал глава на гърба ми… Ударите ти зачестяват и имам чувството, че ще изригна …

Но, не…

Явно си усетил нарастналата до експлозивни висини възбуда в мен и бавно се изтегляш от пулсиращото ми отверстие… Милваш ме и нежно ме караш да легна на една страна…

Така в поза лъжички, нежно ме милваш по хълбоците, по гърдите, целуваме се, целуваш врата ми и изчакваш да се поуспокоя… но, малко. Не ме оставяш, да се отпусна напълно. Бавно ме пронизваш изотзад и ме прегръщаш силно. Поседяваш приклещен, неспирайки да ме стимулираш с целувки и галене. Аз милвам лицето ти с притоврени от удоволстиве очи. Твърдо и уверено ти започваш да се движиш, плътно прилепнал към мен.

По едно време повдигам крака си и ти го хващаш, почвайки да блъскаш с коравия си чеп в мен, по-силно. Стена неудържимо! Ти си отпуснал глава до моята и си притворил клепачи… Дъхът, ръмженето и стенанията ти са толкова възбуждащи. Музика за ушите ми… Толкова си, невероятен. Отпуснала съм се напълно и те поемам дълбоко в себе си.

Сякаш мервам сянка, зад мрежата. “Ха, гадна, страхлива свиня! Гледай или бягай! По-скоро второто!”… Но, скоро тласъците ти ме карат да забравя всичко. Шепнеш в ухото ми, а аз усещам как се топя и удоволствието отново нараства. Представям си гледката, разкриваща се за някой нахалник: Как лежиш зад мен и члена ти е заседнал дълбоко в мен. Блъскаш, шепнеш, стенеш, а аз отговарям по същия начин.

Просото ще избухна.

Спираш.

Излизаш бавно от мен.


Възсядам те, с лице към теб и бавно се плъзвам по надървения ти красавец. Поемам те изцяло. Започвам леко да се движа нагоре-надолу върху теб. Правя кръгови движения. Ти ме гледаш и ми се усмихваш палаво. Милваш гърдите ми и пощипваш леко твръдите зърна. Ръцете ти изкусно се плъзват по тялото ми. Стисваш дупето ми и леко удряш отдолу.

Редуваме се в тази страстна езда. Ту аз се движа по своя си начин, ту ти блъскаш в мен изотдолу, стискайки двете полусфери на дупето ми. Страхотно е. Тази поза е толкова интимна. Навеждам се и те целувам. Ти отоново милваш гърдите ми, докато устните ни са запечатани, а езиците ни ту лудуват, ту се оттеглят, без за миг, целувката да губи своят огън.

Невероятно е. Сякаш времето е спряло. Аз се извивам назад изгубила се в екстаза, в бурята от усещания. Отдавам ти се напълно и съм готова да свърша… но не искам и ти го знаеш…

Спираме и аз внимателно ставам от теб.

Лежа, а краката ми са притиснати до гърдите ми. Тялото ти ги притска здраво, докато ти си на поредната си експедиция в мен… От бавни и равномерни ударите ти стават бързи и безмилостни в сгънатото ми на две тяло. Но, аз не искам милост. Искам удоволствие. За теб и за мен… За двама ни! Искам да свършиш в мен с вик, карайки ме да отвърна…
Навел си се над мен, с изпънати крака. Изцяло съм приклещена и копието ти безпрепятствено ме пронизва, отново и отново. Притиснал си кръката към гърдите ми и се държиш за тях. Прасците ми са на раменете, около врата ти. Разтърсваш ме с тласъците си. Разтърсваш тялото и душата ми!

Простенваме. Ти отмяташ глава назад, неспирайки да тласкаш в мен инструмента си за удоволствие… Аз съм те поела максимално. Контракции от време на време, закачливо пробягват около коравата плън на члена ти. Той също пулсира и нараства с всеки изминал тласък.

В един момент карката ми са около кръста ти. Тазът ми е повдигнат и ти го стискаш с топли и мокри длани. Двамата белстим от влага, процеждаща се от телата ни, под летния зной. Подпряна съм на раменете и горната част на гърба си. Ръцете ми са вкопчени в твоите, които безмилостно ме стискат, за де не ме изпуснеш.

Блъскаш в мен. Аз повдигам таза си и ти вече безконтролно блъскаш в мен. Напълно си се изгубил в морето от усещания. Аз също се отпускам и опитвам да се извия назад. Всеки твой тласък ни приближава все повече и повече към върха! Аз пулсирам и контракциите ми зачестяват. Члена ти се издува и нараства, точно преди да изстреляш заветната струя от крем на похотта в мен.

Извиваш се назад с полузадавен вик. Аз простенвам под теб. Изглеждаш толкова красиво, когато свършваш. Подсмихвам се закачливо.

Опускаш се върху мен и се целуваме отново… Дълго и продължително!


След като сме се галили и целували, двамата се обличаме и след кратък разговор се разделяме по приятелски, с обещание за повторение…

Пак по приятелски.

Целуваш ме на довиждане и политаш към свободата си.

А аз… Още усещам топлина, разнасяща се по тялото ми, а там долу, пулсирам неспирно при спомена за проникналият ти в мен твърд член.

Какъв прекрасен следобед!

***
Каква приятна фантазия!

БОНУС:

В двора има няколко ореха. Но този е с ниско раклоняващи се два клона. Защо казвам това? Защото може да се седне там. Да седнеш, да се подпреш и … да те изпия.

След като сме пили кафе и сме си бъбрили, ставаме и се разхождаме.

Стигаме до ореха и ти предвидливо сядаш в раклонението между масивните клони, на стеблото му. Поглеждаш нагоре и отбелязваш колко е красиво. Поглеждаш ме и виждаш блясъка в очите ми и червенината по лицето ми.

“Давай!”, казваш ти, “Ела тук! Действай!”.

Нямам нужда от допълнително подканяне.

Първото те целувам по нашия си начин. Ръката ми се плъзва по ципа на панталона ти. Твойте ръце се мушват под потничето ми и се заемат с гърдите ми. Притискам се в теб и се оставям на възбудата от целувката да ни завладее напълно.

Масажирам чепа ти, през тъканта на панталона и бельото ти, докато усетя, че се е втвърдил, почти напълно. Клякам долу. Дръпвам ципа, отмества ластика на гащите ти и освобождавам бленувания палавник от клетката му. Той леко потрепва пред очите ми.

Знаеш, че обичам да му се любувам и да го разглеждам. Да го милвам.

Започвам да го масажирам, безспир, докато не се втвърди напълно. Прекрасно е! Усещането за твърдост, пулсирането му. Вените по него. Толкова е красив. И тази прекрасна лъскава главичка, приканваща да бъде вкусена.

Целувам я.

Започвам да облизвам дължината му. Слизам до топките и ги целувам, ближа и поемам в уста. Отделям им доста внимание и ти ставаш леко нетърпелив. Поглеждам те и облизвам върха му, отново. Отново плъзвам език по цялата му изящност и съвършенство. Масажирам тестесисте ти, които също са се втвърдили до пръсване.

Засмуквам френулума. Закачам го с език и отново засмуквам. И двамат мъркаме от удоволствие.

Поглеждам те в тъмните, неустоими очи! Усмихваш ми се. Аз поема главичката с устни и я засмуквам. Не те изпускам от поглед. Стенанията ми са приглушени и задавени от коравата прелест в устата ми. Започвам да го поемам колкото мога по-навътре… Невероятен е. Ти си невероятен… Ръцете ти се заравят в косите ми и леко ме натискаш, да поема колкото мога от теб.

Задявам се и спирам. Ти загрижено ме милваш по косата и лицето. Отново те поемам. В очите ми блести влага, сълзи. Ситуацията се повтаря, но аз не се отказвам. Поемам те почти до гърлто си, а ти нежно ме наставляваш.

Глават ми се движи напред-назад. От време на време ти леко блъсваш в мен. Редувам пълното поемане с орални ласки, но гледам основно да ти доставя удоволстие, поглъщайки твоят палавник, в комфорта на влажната ми уста.

Мога да кажа, че в този момент те обичам адски много и искам да ти е адски хубаво…

Смуча…

Целувам…

Ближа…

Всеки звук от товята уста – от нежно напътствие или насърчаване, до стенание е като музика за ушите ми и гориво за страстта ми.

Смуча…

Целувам…

Ближа…

Отново и отново. Ритъмът е влудяващ. Ту бавно, ту бързо. Лицето ти, променя изражението си. Ръцете ти милват моето и се заравят в косите ми нежно. Отупскаш глава назад. Стенеш.

Скоро, красавеца ти започва да пулсира по-силно. Нараства и белите струии наслада избухват в устата ми, безконтролно. Оставям ги да облеят лицето и гърдите ми. Помагаш ми да ги втрия в плътта си, с бавно отпускащата се твърда плът, на главичката. Изправяш ме и смело ме целуваш, споделяйки вкуса на спермата си с мен.

Блаженство!
***
Още една гореща фантазия…

С Л Е Д В А...

Comments

Popular posts from this blog

ЗА ЕДИН МИГ

МОМЧЕТО НА ТАТКО (THE ELITE CALL-GIRL'S TALES)

СЕКС ФАНТАЗИИТЕ НЕ СА ЗА ВСИЧКИ... ТЕ СА ЗА ТЕЗИ КОИТО ИМАТ СМЕЛОСТ!!!