NYMPH()MANIAC’S DIARIES (01): ИСТОРИЯ ЗА „СВИРКАТА”



ВНИМАНИЕ!!!

ВСИЧКИ ОПИСАНИ СЛУЧКИ И ГЕРОИ В ТАЗИ ТВОРБА/ТЕЗИ ТВОРБИ, СА ПЛОД НА АВТОРСКОТО ВЪОБРАЖЕНИЕ! 


ВСЯКА ПРИЛИКА С ДЕЙСТВИТЕЛНИ ЛИЦА, МЕСТА И СЪБИТИЯ Е СЛУЧАЙНА!

Искам да му доставя удоволствие и чрез неговото удоволствие да получа своята доза удовлетворение!

Искам да усетя члена му в устата си…

Просто нямам търпение!

***

Разкопчавам ципа на панталона му. С ловки движения на пръстите, намирам члена му и го изваждам. Все още мек, леко започващ да потрепва в очакване. Точно както го обичам!

Обичам да гледам и усещам как се втвърдява!

Поемам го с устни. Засмуквам го игриво. Кожичката все още покрива главичката, но няма да е задълго. Продължавам да го засмуквам в устата си. Движа главата си напред назад, продължавайки да създавам лек вакуум. Пръстите ми гъделичкат тестисите му. Ще дойде време да си поиграя и с тях! Сега се съсредоточавам да накарам парчето му, да застане в твърда позиция, без да свърши преждевременно. Трудна задача, понякога.

Пениса му се втвърдява и плътта му започва да пулсира. Любимия момент. Седи изправен пред очите ми, готов за екшън. Изваян и корав. Просто мечта!
Време е за сериозна игра!

Започвам да го милвам с ръка. Ту бързо ту бавно, в началото с умерен натиск и захват, после по-силно. Издърпвам кожичката по ствола му и дърпам внимателно, леко рязко надолу. „Лъскам бастуна” му с удоволствие, докато вече не е напълно в бойна готовност…

Заемам се с красивата му главичка. Розова, блестяща на светлината. Докосвам я с връхчето на езика си. Завъртам го и правя кръгове, по чувствителната тъкан. Той стене по-силно. Музика за ушите ми. Целувам тази красота с почти плътно прилепнали устни. Отново облизвам върха. Поемем цялата главичка но само толкова и започвам да смуча с желание, този анатомичен шедьовър. Обожавам вкуса му. А точно този е един от най-апетитните, които съм вкусвала… ако не е и най-апетитния! Усещам първите капчици върху езика си. Ммм… Невероятно!

Ръцете му милват косата ми и се опитват да натиснат главата ми, така че да поема целият му чеп, но аз все още нямам планове да правя точно това. Отдръпвам се леко.

Искам да се насладя на целият му размер. На всеки сантиметър. Да го изследвам с устни и език…

Заемам се с мисията си. Заставам така, че да мога с лекота да обходя този юнак с езика си. Започвам от топките му, които също са твърди вече, но без да ги докосвам. Държа тази твърда и великолепна плът, така, че да мога да се наслаждавам. От ствола до върха. От едната страна до другата. Завършвам пътешествието с език, на върха и поемам главичката отново в устата си. Засмуквам. После повтарям пътешествието си, придвижвайки устни по цялата му дължина, целувайки, засмуквайки и облизвайки, отново приключвайки курса си с поемане на целия връх в устата си. И така няколко пъти. Отдадено и старателно. Той е на седмото небе и това се подразбира от стенанията, отмятането на главата му назад и цялото изражение на лицето му.

След като съм изследвала старателно красавеца му с език и устни, време е да обърна внимание на прекрасните му торбички на удоволствието, там долу. Твърди и готови да експлодират. Нежно ги масажира. Усещам плътността им. Подръпвам. Леко ги повдигам нагоре. Следя реакциите му. Навеждам се към тях и почвам да ги засмуквам, една по една. Опитвам и двете. Ближа ги с апетит и ненаситна. Стискам ги. Прилагам лек натиск в основат им.

След като съм се наиграла с тях, сключвам пръстите на ръцете си около основата на члена му. Намирам онова, чувствително местенце в основата на долната част на главичката му, свързано със ствола, онова с двете приличащи на жилки частици. Впивам устни. После с език се спускам по изпъкналата твърда задна част на това прекрасно нещо. Целувам и засмуквам в основата. Връщам се на чувствителното местенце… Смуча и облизвам… Дразня го… Той застенва и започва да ме моли да го поема целия.

Разбира се той е прекалено голям за моята уста. Прекалено дълъг. Затягам захвата на пръстите си. Стиснала съм го с две ръце и бавно го вкарвам, в устата си. Толкова е твърд! Стигам до зоната в която се давя и го изваждам рязко… Отново го поемам и задържам, внимавайки да не раздразня небцето си. Движа главата си нагоре-надолу по него. Той заравя пръсти в косата ми. Милва ме. Почти ме скубе. Аз смуча и се движа по дължината му. Той стене и продължава да моли да не спирам. Продължаваме така около пет-десет минути.

Изваждам топлата, пулсираща, твърда плът на пениса му и започвам отново да движа ръцете си по-дължината му. Милвам тестисите му. Гъделичкам ги леко. Масажирам члена му, все по-бързо и по-бързо. Редувам масажа с още орални ласки – близане, целуване, засмукване на почти целия му чеп. Усещам, че краят наближава и потръпвам от удоволствие.

Готова съм да го изпия, целия.

Стигаме до момента в който го масажирам все  по-бързо и силно и той започва, да стене, направо да крещи от удоволствие, заявявайки, че е близо. Без да спирам движенията на пръстите си, засмуквам върха и малко повече от пенис. Стремя се с език да дразня местенцето, отдолу – двете жилки на екстаза. Той е затворил очи, изивива се назад и изкрещява. Топлите струи се изстрелват към гърлото ми. Изваждам го и продължавам да го масажирам, опитвайки се да поема още от белия му крем, гълтайки, преодолявайки първия изстрел. Пръски сперма се разпръсват по лицето ми. Внимавам да не влезе в очите ми, защото ще е гадно. Пръски поръсват и разголените  ми гърди.

***

Когато всичко вече е приключило, той  ми се усмихва доволно. Аз забърсвам остатъка от соковете му от устата си и полагам глава на стегнатия му корем, гледайки как парчето му бавно и уморено клюмва, след подвига си и порцията от бяло удоволствие, което е сервирало, топло и обилно…

Красота!

К Р А Й

Comments

Popular posts from this blog

ЗА ЕДИН МИГ

МОМЧЕТО НА ТАТКО (THE ELITE CALL-GIRL'S TALES)

СЕКС ФАНТАЗИИТЕ НЕ СА ЗА ВСИЧКИ... ТЕ СА ЗА ТЕЗИ КОИТО ИМАТ СМЕЛОСТ!!!